Konferencja: e-Administracja w Polsce – fakt czy mit?

Jednym z najważniejszych zadań e-administracji jest upraszczanie pracy urzędnikom oraz życia obywateli. Rozwiązania e-usługowe, które spełniają ten postulat działają już w wielu krajach na świecie. W Polsce, e-administracja wciąż pomału się rozwija, nierzadko kładąc sobie samej kłody pod nogi. Wielokrotnie próbujemy odpowiedzieć sobie na pytanie…czy e-administraca w Polsce to fakt czy mit?

Już 30 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „E-administracja w Polsce – fakt czy mit?” poruszająca zagadnienia inwestycji, modernizacji i wyzwań stojących przed nowoczesną administracją. Portal U24.pl jako patron medialny tego wydarzenia, serdecznie zaprasza na konferencję! Podczas spotkań i prelekcji, zaproszeni goście i eksperci będą próbowali odpowiedzieć na pytania: Jak świadczyć usługi publiczne drogą elektroniczną? Jak wygląda rynek tych usług w Polsce? Jakie zmiany czekają pracowników administracji?

Organizatorzy do bezpłatnego udziału zapraszają  kadrę zarządzająca, odpowiedzialną w instytucji za teleinformatykę, planowanie i zakup infrastruktury, bezpieczeństwo IT, danych, informacji, komunikację i usprawnienie dostępu obywateli do informacji,  zarządzanie dokumentacji, usprawnieniem procesów, przetargi, kwestie finansowe i organizacyjne, zarządzanie kadrami.

Tematyka konferencji to m.in : 

  • Kluczowe obszary współpracy samorządów i rządu związane z procesami informatyzacji państwa
  • Niezawodność infrastruktury informatycznej (serwery, routery, sieci teleinformatyczne)
  • Elektroniczne zarządzanie dokumentacją – dokumenty pod kontrolą
  • Rozwiązania wspierające bezpieczeństwo IT instytucji
  • Systemy informacji przestrzennej (GIS)
  • Biometria w administracji publicznej
  • Mobile w administracji publicznej
  • Administracja publiczna w kontekście programów operacyjnych na lata 2014-2020
  • Wnioski z Projektu UEPA
  • Praktyka wdrazania SMART CITY
  • Aspekty prawne

Organizatorem wydarzenia jest Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie http://multiexpo.pl/e-administracja-1

 Rejestracja na stronie http://multiexpo.pl/e-administracja-1/rejestracja

 W razie dodatkowych pytań, zachęcamy do kontaktu:

Kamila Pochodaj
Specjalista ds. promocji konferencji
tel: +48/530 757 506
fax: 22/ 203 51 41
e-mail: kamila.pochodaj@pirbinstytut.pl

FacebookTwitterGoogle+WykopEmailPinterestTumblrLinkedInPodziel się

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.