V Forum Koordynatorów Czynności Kancelaryjnych

Centrum Promocji Informatyki oraz Portal U24.pl serdecznie zapraszają na V Forum Koordynatorów Czynności Kancelaryjnych, które odbędzie się już 5 marca 2015 r. w Warszawie. Forum skierowane jest do koordynatorów czynności kancelaryjnych, archiwistów, osób odpowiedzialnych za organizację urzędu, osób odpowiedzialnych za wdrożenie i utrzymanie systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją i innych osób zainteresowanych praktyką zarządzania dokumentacją elektroniczną i papierową w administracji publicznej.

Jeśli chcecie wziąć udział w Forum, skorzystajcie z tego linku! Dzięki temu formularzowi zgłoszeniowemu, uzyskacie 10% RABATU na udział w wydarzeniu.

Program wydarzenia to m.in.

  • Nowe wymagania prawne dotyczące petycji
  • Case study: Elektronizacja sprawozdań budżetowych i finansowych – uwarunkowania organizacyjne, prawne postępowanie z dokumentacją w JST
  • Akta spraw w postępowaniu administracyjnym (podatkowym) a zarządzanie dokumentacją w świetle wymagań Instrukcji kancelaryjnej
  • Ewidencja ludności i dowody osobiste – realizacja wymagań w zakresie dokumentowania spraw papierowych i elektronicznych
  • Faktury elektroniczne – warunki przyjęcia, rejestrowania, udostępniania
  • Postępowanie z dokumentacją z wyborów samorządowych

Pełen program V Forum Koordynatorów Czynności Kancelaryjnych znajduje się na tej stronie 

Prowadzący:

  • Artur Prasal (Urząd Miasta Łodzi)
  • Jolanta Rybińska (Urząd Miasta Łodzi)
  • dr Ewa Perłakowska (ekspert i wykładowca z zakresu zarządzania dokumentacją (w tym dokumentem elektronicznym), archiwistyki i prawa archiwalnego)
  • Jan Krzysztof Wojtala (Analityk, Technika IT S.A)
  • Jacek Zgutczyński (Starszy specjalista ds. obsługi systemów EZD i SENTE oraz koordynacji budżetowania w układzie zadaniowym)
  • dr Ewa Perłakowska (ekspert i wykładowca z zakresu zarządzania dokumentacją (w tym dokumentem elektronicznym), archiwistyki i prawa archiwalnego)

Organizatorem jest Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. Wszelkie dodatkowe informacje na temat wydarzenia znajdziecie na stronie CPI lub pod telefonem (22) 870 69 10, 870 69 78; email: pr@konferencja.com.pl

Portal Urzędy 24 Przyjazna strona administracji objął patronatem medialnym powyższe wydarzenie, dlatego też serdecznie zapraszamy do udziału!

 

Share

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.