Konferencja „Nowe wyzwania w administracji publicznej”

W imieniu Polskiego Instytutu Rozwoju Biznesu zapraszamy na konferencje ‘’Nowe wyzwania w administracji publicznej’’ która odbędzie się 23 maja 2017 roku w Warszawie (GoldenFloor Plaza – Millennium Plaza, Al. Jerozolimskie 123a). Podczas wydarzenia eksperci przekażą uczestnikom swoją wiedzę i umiejętności z zakresu nowoczesnej administracji publicznej.  Będzie to doskonała okazja do dyskusji o innowacyjnych rozwiązania informatycznych dla instytucji publicznych.

Wstęp wolny, wymagana rejestracja

Intensywny rozwój nowych technologii, Internetu i sieci telekomunikacyjnych wymusiło na administracji publicznej zmianę w sposobie komunikacji z obywatelem. E-usługi przestały być już strefą „science-fiction”, a stały się codziennością każdego z nas. Dlatego z roku na rok przybywa urzędów w których można załatwić różne sprawy online. Wiąże się to jednak z inwestycjami w nowe rozwiązania, które pozwolą im wyjść na przeciw potrzebom obywatela i ułatwią wymianę informacji między nim, a urzędem.

Podczas wydarzenia zostaną poruszone następujące zagadnienia:

  • Kluczowe obszary współpracy samorządów i rządu związane z procesami informatyzacji państwa
  • Praktyka wdrażania SMART CITY
  • Niezawodność infrastruktury informatycznej (serwery, routery, sieci teleinformatyczne)
  • Wykorzystanie potencjału sieci szerokopasmowych
  • Rola technologii cloud computing – realna szansa czy zagrożenie?
  • Bezpieczeństwo danych i informacji
  • Rozwiązania wspierające bezpieczeństwo IT instytucji
  • Mobile w administracji publicznej
  • Systemy wspierające komunikację (infokioski, zintegrowana komunikacja, komunikacja bezprzewodowa, wirtualni doradcy na stronach internetowych, portale korporacyjne, telefonia VOIP, telekonferencje)
  • Administracja publiczna w kontekście programów operacyjnych na lata 2014-2020
  • Wnioski z Projektu UEPA

Do udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za:

  • teleinformatykę,
  • planowanie i zakup infrastruktury,
  • bezpieczeństwo IT, danych, informacji
  • komunikację i usprawnienie dostępu obywateli do informacji,
  • zarządzanie dokumentacją,
  • usprawnienie procesów,
  • przetargi,
  • kwestie finansowe i organizacyjne,
  • zarządzanie kadrami.

Więcej informacji na stronie: http://multiexpo.pl/administracja-2

Uczestnikom konferencji zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt do organizatora:

Karolina Wojciechowska
Specjalista ds.promocji
mobile: +48 531 643 428
e-mail: karolina.wojciechowska@pirbinstytut.pl

Share

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.