V edycja Konferencji „Klient w Urzędzie”

Portal U24.pl oraz organizatorzy serdecznie zapraszają na V edycję konferencji „Klient w Urzędzie” – o nowoczesnej obsłudze interesanta, która odbędzie się 24-25 kwietnia w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku. 

„Klient w Urzędzie” to konferencja poświęcona drodze do nowoczesnej i sprawnej obsługi interesantów w urzędzie. Rozwój i modernizacja sposobów na efektywną obsługę interesanta w sektorze publicznym potęguje potrzebę poznawania trendów i wdrażania konkretnych rozwiązań. Zadanie ustandaryzowania procesów wydziałów spraw obywatelskich czy organizacyjnych, zgodne ze strategią władz centralnych, stoi przed każdą jednostką sektora publicznego.

„Klient w Urzędzie” jest miejscem spotkań osób na stanowiskach kierowniczych odpowiedzialnych za obszar obsługi interesanta i zarządzanie tym procesem w poszczególnych jednostkach.

W tegorocznej edycji  na uczestników czekają Sesje plenarne z udziałem władz miast – warsztaty – sesja pytań i odpowiedzi z udziałem przedstawicieli  urzędowych centrów kontaktu  – dyskusje roundtables.

 W programie konferencji m.in.:

  • Wystąpienie otwierające z-cy Prezydenta ds. polityki gospodarczej – Aleksandry Dulkiewicz, Urząd Miejski w Gdańsku.
  • Klient w urzędzie – daleko, a jednak tak blisko…
    Jak pokonać barierę odległości i zapewnić równie wysoki standard obsługi zdalnej jak przy bezpośredniej obecności klienta w urzędzie? – case study pierwszego w Polsce wdrożenia obsługi klienta przez wideoczat w sektorze public – rozmowa na żywo. 
  • W jaki sposób RODO zmieni sposób i możliwości obsługi interesanta w urzędzie?
  • PANEL: Czy umiemy i potrzebujemy mierzyć efektywność centrów kontaktu w administracji publicznej? Czy warto porównywać ze sobą centra kontaktu w świecie administracji publicznej? Panel z przedstawicielami urzędowych centrów kontaktu.
  • Warsztaty fakultatywne: Obsługa Trudnego Interesanta. Celem warsztatów jest omówienie różnych przypadków tzw. trudnego klienta i sposobów jego obsługi w różnych kanałach komunikacyjnych. Kontekst i uwarunkowania instytucji publicznej a doświadczenia biznesu

Warto dodać, że udział w konferencji dla przedstawicieli sektora publicznego jest bezpłatny.

Zapoznaj się z pełnym programem oraz Zgłoś swój udział już dziś!

Share

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.